Satış Sonrası Hizmetler Eğitimi

Ekleme Tarihi 22.05.2018

Satış sonrası hizmetler, müşteri ile satıcı arasında sürekli ilişkinin kurulması için yapılan çalışmaların bütünüdür. Amaç, öncelikle müşteri memnuniyetini sağlamak ve bu yolu izleyerek müşteri sadakatini oluşturmaktır. Satıştan sonrası süreçte müşteri ile yürütülen iletişim yolları satış sonrası hizmetlerin öğeleridir. Bu çalışmalardaki başarı markaların kalıcı ve sadık müşteri yaratmalarında en önemli etkenler arasında yer alır.

Dünyanın büyük firmalarınında ciddi şekilde yöneldiği Satış Sonrası Hizmetler yöntemlerini öğrenerek üyelerimizin rekabette daha başarılı olmanısını sağlamak amaçlı Satış Sonrası Hizmetler (SSH) Eğitimi gerçekleştirilmiştir.

İŞİM Kümesi olarak yürütmekte olduğumuz Ekonomi Bakanlığı III. UR-GE Projesi kapsamında verdiğimiz Satış Sonrası Hizmetler (SSH) konulu 4. Eğitimimiz 27-28 Şubat 2018 tarihlerinde OSTİM OSB Binası / Eğitim ve Seminer Salonunda gerçekleştirilmiştir. 18 Üye firma yetkilisinin katıldığı eğitim oldukça başarılı geçmiştir. Katılımcı üyelerimize eğitim sonunda sertifikaları verilmiştir.